Gala Mobile Trends Awards 2023

21 marca 2024
Kraków

Kapituła konkursowa

Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Już od 10 lat konkurują ze sobą marki, oceniane przez Kapitułę za perfekcję, innowacyjność oraz dostosowanie się do potrzeb użytkowników. Tylko najlepsze aplikacje i kampanie mają szansę na nominację!

Jerzy Biernacki

Chief AI Officer w Miquido, aktywnie wspierający klientów w budowaniu innowacyjnych rozwiązań i optymalizacji procesów przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Brał udział w kilkudziesięciu projektach dla znanych firm w Polsce i zagranicą, takich jak: PZU, Play, Aviva, Onkyo czy HelloFresh. Przez wiele lat rozwijał działy R&D i AI w Miquido. Jest również organizatorem webinarów z serii AI Waves o wykorzystywaniu potencjału sztucznej inteligencji w biznesie. Ponadto jest doktorem informatyki, przez wiele lat związanym z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie.

Patryk Bukowiecki

Fanatyk nowych techonologii i manager z 15-letnim doświadczeniem w IT. Obecnie na czele agencji Bukapps obsługującej sklepy internetowe w USA i Zachodniej Europie. Z zespołami specjalizującymi się również w wirtualnej rzeczywistości i NFT zawsze ciekaw nowych wyzwań. Autor kanały Nowoczesny Tata, zagorzały gracz.

Agnieszka Ferenc-Stępkowska

Manager ds. synergii w Wirtualnej Polsce. Poprzednio pracowała jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Reklamowego eCommerce oraz Performance w Wirtualna Polska Media. Z branżą reklamową związana od 2008 r. W Wirtualnej Polsce początkowo tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową Wirtualnej Polski, AdTotal a następnie kierowała zespołem odpowiadającym za tworzenie i rozwój całościowej oferty reklamowej połączonych spółek. Kierowała grupą roboczą IAB Polska Mobile Marketing. Karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka mobile marketingu oraz technologii mobilnych.

Michał Giera

Pasjonat nowych technologii i rozwiązań mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Aktualnie wraz Zespołem rozwija agencję marketingu mobilnego Mobiem należącą do Grupy Interia. Jego szczególnym obszarem zainteresowań są możliwości jakie niosą rozwiązania in-game oraz m-commerce. Karierę zawodową zaczynał w Gazeta.pl, w dziale sprzedaży reklamy. W 2008 r. dołączył do zespołu Wirtualnej Polski, który był odpowiedzialny za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. Pracował również w agencji Spicymobile. Przez kilka lat rozwijał własny projekt w obszarze badań aplikacji mobilnych oraz produkcji IT. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.

Justyna Izydorczyk

Head of Strategy Department w goodylabs, service designerka, pasjonatka badań oraz projektowania usług. W swojej pracy zgłębia perspektywę biznesową i eksploruje perspektywę konsumencką. Na koniec dnia łączy ze sobą te dwa światy w szczęśliwy związek, współtworząc produkty cyfrowe. Od początku związana z branżą digital i marketingową, swoje doświadczenia z obu stron barykady (marki i agencji) wykorzystuje, pracując z interdyscyplinarnymi zespołami nad walidacją konceptów biznesowych, tworzeniem usług i produktów end-to-end i rozwijając te istniejące. Na koncie ma realizacje dla takich marek, jak: 4F, Sephora, Adamed, Outhorn, Phillips Poland, mBank, PKO Ubezpieczenia, Lilou, Orange czy Mitsubishi. Po godzinach rozmawia o błędach z praktykami biznesu, twórcami marek i projektantami. Całość rozmów wydaje w formie podcastu „Obłędne historie“.

Bartłomiej Lewandowski

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, przedsiębiorca. Od ponad 20 lat związany ściśle z branżą IT. Odpowiadał za stworzenie wielu rozwiązań bankowości mobilnych oraz złożonych rozwiązań fintech dla klientów z Polski i zagranicy. Od 3 lat pełni rolę managera w firmie New Digital Street, w której pasja do technologii spotyka najlepsze talenty. Bartek zaangażował się w Mobile Trends Awards, ponieważ zależy mu na promowaniu projektów, które są odważne, dobre, innowacyjne i sprawiają, że żyje się nam lepiej.

Filip Miłoszewski

Współzałożyciel i członek zarządu Listonic, działający w branży mobile od 2008 roku. Zaangażowany w rozwój listy zakupów Listonic – jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych oraz pionierskich projektów m-commerce: Zamów Zakupy i Kupony Żbik. W wolnym czasie współtworzy liberalny magazyn Liberte!. Z wykształcenia programista (Politechnika Łódzka/Coventry University), z zamiłowania webdeveloper, wieczorami jeździ na rowerze, odpoczywa przy dobrych standupach. @milof na twitterze i facebooku.

Tomasz Muter

Wiceprezes i współzałożyciel Droids On Roids, software house od 10 lat specjalizującego się w aplikacjach mobilnych. Posiadając doświadczenie w pracy jako programista, designer, project manager, digital marketer oraz członek zarządu i inwestor zna każdy etap powstawania produktów cyfrowych od pomysłu do publikacji i działania na rynku. Wyróżniony na liście "Forbes 30 under 30". Prywatnie pasjonat żeglarstwa, snowboardu, fotografii i gitary.

Aleksandra Przegalińska

Profesorka Akademii Leona Koźminskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW. Obecnie jest Prorektorką ds Współpracy z Zagranicą oraz ESR w Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2022 rozpoczęła współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.

Marek Przystaś

Jedną nogą w internecie, drugą w górach. Takowy rozkrok pozwala rozwijać pasję związaną z nowymi technologiami przy jednoczesnym spokoju ducha. Odpowiada za oliwienie trybów w kilku przedsięwzięciach (e-commerce, marketing, gaming) i to właśnie widok dobrze działających organizacji daje mu satysfakcję (koala-tech.pl, olini.pl, Duckie Deck)

Robert Rachwał

Przez ponad 11 lat prowadził firmę ClickMaster Polska specjalizującą się w tworzeniu zaawansowanych portali i aplikacji webowych, z wykorzystaniem frameworka Laravel. Współpracował z takimi podmiotami jak Fibaro, Hasco-Lek, Grupa Vive, Budmat, Województwo Zachodniopomorskie czy Miasto Szczecin. Od października 2021 roku prezes zarządu spółki Escola LMS, która tworzy jeden z pierwszych na świecie headless LMS. W skład spółki wchodzi również serwis myVOD.io (narzędzie, które pozwala bez wiedzy technicznej zbudować własny serwis do sprzedaży kursów i materiałów wideo), którego był współtwórcą do tej pory. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference, pomysłodawca i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl. Twórca jednego z pierwszych w Polsce raportów na temat mobilnego internetu, autor wielu artykułów branżowych. Absolwent Elektronicznego Przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Zarządzania na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Pasjonat i obserwator najnowszych technologii i trendów w branży mobile.

Mikolaj Sibiga

Członek zarządu i CFO Grupy Escola, odpowiedzialny za obszar venture building oraz strategie i rozwój produktów w grupie. Z Escola związany od 1.5 roku, wcześniej wiele lat w spółkach i projektach rynku telco oraz information and communication technologies (ICT). Doradza przy tworzeniu modeli biznesowych i finansowych start-up’om i nowym przedsięwzięciom.

Ewelina Skłodowska

Ewelina to doświadczona projektantka UX, pasjonatka nowych technologii oraz literatury. Absolwentka polonistyki i kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych UX Design na SWPS. Obecnie pracuje w Google jako Solutions UX Engineer, gdzie współtworzy strategię produktową i transformacyjną dla międzynarodowych klientów. Miała okazję pracować zarówno w studiu UX, agencji software house, jak i firmie produktowej. Badała i projektowała produkty m.in. z zakresu sportu, opieki zdrowotnej, automatyzacji kampanii marketingowych, muzyki i lifestyle czy e-commerce. W wolnym czasie zdarza jej się brać udział w hackathonach programistycznych i prowadzić kursy z zakresu designu.

Mariola Szypszak

Od ponad 4 lat pracuje w Playerze - wiodącej platformie VOD w Polsce, Grupa Warner Bros. Discovery. Obecnie jako Manager ds. Oferty Partnerskiej, wcześniej jako Product Development Manager. Odpowiada za rozwój i strategiczne projekty w Playerze. Wcześniej pracowała jako Konsultant ds. projektów mobilnych w Dziale Nowych Projektów online w TVN SA. Przez 6 lat odpowiadała za new business w Norbsoft – deweloper aplikacji mobilnych - pracując na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu. Wspierała projekty produkcji zaawansowanych aplikacji mobilnych dla takich klientów jak MAN, British American Tobacco, Scania czy NN TFI. W branży digital od 2002 r.

Patrycja Walencik

Zawodowo skupiona na rozwiązywaniu problemów i dostarczaniu wartości użytkownikom Zendesk Sell - jednego z najpopularniejszych systemów CRM dla sprzedaży na świecie. Poprzednio związana z telekomunikacją i innowacyjnym dla tej branży produktem - Orange Flex. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu produktów cyfrowych przekłada na współpracę z firmami oraz NGO-sami, gdzie realizuje się jako konsultanta oraz mentorka. Wolny czas poświęca na poszukiwaniu nowych doświadczeń, szczególnie w obszarze win oraz motoryzacji, którymi dzieli się na swoim Instagramie.

Maciek Wiktorowski

VP of Product w Smaato, dostawcy platformy marketingu mobilnego. Od blisko dekady rozwija globalne technologie reklamowe, poprzednio dla OpenX, Amazon, Sizmek. Wcześniej odpowiedzialny za rozwój produktów mobilnych w Grupie Interia.pl. Autor pierwszego w Polsce doktoratu poświęconego strategiom zarządzania ofertą produktów mobilnych na rynku polskich mediów, wykładowca akademicki i autor wielu artykułów branżowych.

Tomasz Witt

Przedsiębiorca działający od 2003 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 20 lat innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji), a także prezesem Jasnopis.pl (narzędzie do weryfikacji zrozumiałości tekstu). Do grona klientów spółek Tomasza należą takie firmy jak Empik Foto, Modivo, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Samsung, SkyCash czy Scania. Członek kapituły Mobile Trends Awards od 2017 roku. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim oraz MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Były wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów i wyścigów na torach.

Bartosz Zborowski

Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A. Od 24 lat (w Banku BPH do 2007, potem w Banku Pekao) zaangażowany w liczne projekty związane wykorzystaniem nowoczesnych technologii w finansach i bankowości. Odpowiedzialny za transformację Pekao w obszarze cyfrowych kanałów dla klientów detalicznych i biznesowych. Członek Prezydium Rady Bankowości Elektronicznej, Rady Nadzorczej TPay i Centrum Kart S.A.

Kontakt

Robert Rachwał

Przewodniczący Kapituły MTA

robert.rachwal@escolasoft.com

Wiktoria Grzanka

Organizacja Gali MTA

wiktoria.grzanka@escolasoft.com

tel: 537 33 89 57

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję